24 December, 2010

JU-ON Mengganas

Asalamualaikum....

..........

mane la pergi mood aku nk berblogging??

da sminggu lebih bru la aku rase nk update blog aku ni....


comel la ini budak..





Smangat aku pulih la sikit2 lepas baca entri member pasal ada sorang mamat yang gelarkan diri dia ni ju-on ni dok kutuk2 blog orang lain... siap maki hamun.... kalau dilihatkan pada tarikh2 pada komen2 dia kat blogger2.... perkara ni bru terjadi dalam 4 5 hari lepas.... rugi la baru arini aku tahu.. Sape ju-on tu??? Tengok laaa JU-ON


Haish, maleh la nak cerita panjang... :) cerita2 ni aku dapat infonya dari blog member sekelas aku... Niezar hensem.. hehe.. klik link tu untuk berita lebih lanjut... Sekian..

4 comments:

  1. hulamakkk! orang tak hensem mcm aku tiba2 ja terhensem lps kena pujian hang.. hohoho!
    btw, ju-on ni mmg takdak akai sbb suka makan orang ikut pala dia ja.. hahah!
    =p

    ReplyDelete
  2. haha... nasib dia xkutuk aku lagi... law x aku da wat satu page khas untuk dia..

    ReplyDelete
  3. salam...

    jgnlah xde mood..:)

    follow ur blog

    ReplyDelete