18 December, 2010

Boy vs Gurl issue: "Sape Lagi Kuat Cover Macho or Ayu?"

Assalamualaikum,

macho tak?


Lama suda aku tak update blog aku ni. tapi semalam entah macam mana tiba2 je aku dapat idea untuk dapatkan pandangan melalui perbahasan dari membe2 aku kat fb.. Semuanya berjalan lancar mengikut apa yang dirancang walaupun ada sikit2 lari tajuk.. Tapi tak pe sebab dorang semua sporting2 belaka.. Thank to sape2 yang terlibat k...


brader2 n sistah2....

Daripada perbahasan yang dah aku rancang.. Aku dapat la kumpul beberapa pandangan pasal tajuk post aku kali ni. Ada yang kata lelaki la paling kuat control macho.. Ada juga yang kata perempuan kuat control ayu... Yang kata laki control ayu pown ade juga... Haha.. Base on perbualan member2 aku yang sporting moting ni, korang boleh la wat konklusi sendiri... Agak2 sape yang paling kuat cover macho or ayu ye??.... :)

Baca ni k....
boy vs girl... sape lagi kuat cover macho or ayu?? (soklan cepumas)


    • Mashie Meru aku ensem!!~~


    • Eizwanie Hanum laki ad ...
      pompuan pown ad..
      same jer..



    • Amirul Ashraf sila mnjawap soklan ye.... ni tgh wat uji kaji ni.. hahah..


    • AthiRah Zulkaflee menang kat lelaki lah tak lagi punya dgn -EGO-


    • Noor Muazzah sam je.. sbp xtaw nk nilai hati budi sesorg..
      " hahahkkkk.....~~



    • Mashie Meru laki n boys..kerek?
      dua2 kuat cover..cume nk tunjuk ke x..2 jer..



    • Noor Muazzah amboi..masyi... tlebih sudey..~~


    • Fonfon Arseif ermmm kalu dari segi kekuatan...guyz arrr menang...tp kalu ikt ego..100% pmpuan menang..kalu control diri mst arr pmpuan..PMPUAN KUAT CNTROL AYU..CAM AYU SGT


    • Fazila Zakaria of course la boy ok :p
      banyak ego+budget macho=boast
      hah, hihihi



    • Siti Munirah llk lbh ar coz poyo t'lebih...


    • Nisa Nasir girl. lagi2 yang bertudung kecuali aku. hee.. & ade certain yg lain. rasanya.


    • Noor Muazzah ‎:) amcm mirull...gurl rmai komen ni


    • Mashie Meru suda2!! bawak bertendang!..slamat bergado~~haha..
      pandai ang ckodok..nak kasi kaco bilau..



    • AthiRah Zulkaflee xpayah cover disebalik tabir FB plak mirul,,,kua jela,,suarakan kepoyoan bg pihak laki


    • Fonfon Arseif ermm btol wat time jew larr PMPUAN lbh KUAT CNTRL AYU berbnding laki...hahah tgk cara jalan sdh arrr lenggang lenggok cm ular jew..kiri kanan kiri...


    • Fazila Zakaria haaha, i'm agree with u athirah :)))


    • Mashie Meru ermm..2 ntuk golongan prada2 lar..
      aku xterlibat...jalan kasi gegar!! haha



    • Mohd Rafiuddin Mohd Rodzi gurl bnyak kmen x da mslah la... jelas disitu anda sedang terasa ya... so nmpk sngat gurl cntrl.. aku x cntrl,aku mmg hensem huaaaaa.....


    • FaraQin Rahman sama jew.. :P
      da stgh boy 2 cover gak macho dorg..
      tp bkn secra terang-terangan ler..



    • Mashie Meru jadah pe n rafi?? puji diri sndiri..
      da jelas anda sgt kaber owngnye..



    • AthiRah Zulkaflee oo pompuan xsuke jln kengkang ye harap maklum


    • Fonfon Arseif btol2 laki xpyh cntrol bab dpa mmg da ckup encem...so gurl skalian..adakh anda msih mahu ber hujah??kompom xberani..leha...ahhh


    • Mohd Rafiuddin Mohd Rodzi so terpaksa la cntrl ayu,tkut nmpak kengkang kan arex...setuju


    • Eyrine Sya perghhhh...mst laa boy....wink..wink


    • Mashie Meru ade bran pe?? nak lawan??
      jom lawan ng bumblebee aku..haha



    • Fonfon Arseif so sapa yg lebih cntrol??lelaki kew wanita??


    • Mashie Meru yelar...nak tgok kami jalan cam gorilla kew??


    • Fonfon Arseif pmpuan mkn pown cntrol...lelaki semua dye sebat mkn...tp ko T-REX semua ko sebat mkn jgk kan??wakakak


    • Amirul Ashraf oit arex, aku tgh wat researh lorr... nnt aku bg conclusion... so truskan menyatakan pendapat anda semua k...:)


    • AthiRah Zulkaflee rafi oii yang kengkang kontrol ayu tu bapuk je bai..
      laki la jgak tuh



    • Fonfon Arseif aku nk tgk ko jlan kengkang mashi...mst lawak..wakaka cute abs!!


    • Mashie Meru aku wat krg ko mesti nikah ng gorilla..haha


    • Fonfon Arseif bpok i2 pon nama BAPOK so ejaan laen dari LELAKI...so xmsuk geng lelaki arrr..hahaha


    • Fonfon Arseif ala aku xkisah...yeahh aiman xkisah...cpt sem dpn aku nk ko wat dari fakulti smpai UPTOWN


    • AthiRah Zulkaflee laki nak kontrol ayu sbb dah ilg macho..
      macho ke?



    • Andy Aaron wanita adalah insan y lemah....
      so better jgn melawan cakap lelaki y dh terang terangan lebih baik dari wanita... hahaah... oooppppppssssssss~



    • Mashie Meru andy!! ang kureng sesuai berada d komen n..wahahaahaha


    • Fonfon Arseif ermmm..lelaki cntol ayu???ada kew??


    • Mashie Meru laki ego je lebih..so mane nk tunjuk pe2..haha,
      klu macho pn wat bodo jer..haha



    • Fonfon Arseif mana wanita nih???xkn da kalah kowt???


    • Mashie Meru aku2!! haha...sowi le klu nampak cm kanak2..
      nude lg kot...



    • Fonfon Arseif da nama pown jenis xcntrol so nk 2njuk cmna???


    • AthiRah Zulkaflee hasilnya bapuk mak nyah dan bohjan-
      pompan kalau nk jd macho boleh tahan lagi
      ni laki plak nak ayu,,wekkk cam sumpah2



    • Fonfon Arseif ermm tp kalu kita ambik dari yg sejati...i mean SEJATI kay...ermmm mst arr pmpuan ag byk cntrol ayu dari lelaki cntrol machO


    • Andy Aaron maksud anda penkid tu cool la ae???
      same je ngn bapuk la law mcm tu... sgt la cool sampai ble sorok tetttt bab nak nampak bidang... ooppsssss again~



    • AthiRah Zulkaflee mmg lumrah alam lelalki mengejar pompuan,,xsalah kan pompuan kntrol ,,
      laki nak kontrol sgt buat ape,spe lak nk kejar korg..laki jgak ke?



    • Mohd Rafiuddin Mohd Rodzi lohhh awt dia x naik kat ntfction aku nihhh...ngat smua dah tdo... yg tnggal gurl yg x ayu dah... yg ayu smua undur dri...opsssss........


    • Mohd Rafiuddin Mohd Rodzi LARIKKKKKKKK!!!!!! lalalalalala


    • Mashie Meru pengkid 2 nk kaber macho la jd cm2....da name pompuan melayu kene la eyu..
      baru nmpak ciri2 ketimuran..jgn nk ikot gejala barat sgt,



    • Fonfon Arseif ala bkn kew populasi skunk pmpuan ag byk so pmpuan mst arrr kejar yg lelaki sebab...t jadi bini no 2 arrr 3 arrr 4 arrr...xpown ANDARTU KAN SSH...hahah so conclusion pmpuan CONTROL KUAT kay..!!! ; D


    • Fonfon Arseif nmpak nya team wanita sudah ketandusan pengomen so...ngaku aje larrr yg wanita mmg kuat kontrol


    • Andy Aaron mashi oi...!!! same je la tu... cover jugak kan...!!!
      ahhahaha..... aq tgk kaw x ayu pown??? mcm ne kaw kate pompan melayu kene ayu??? hahahah...



    • Mohd Rafiuddin Mohd Rodzi mashi lintah melayu ke???


    • Mashie Meru aku xkate aku ayu..aku xmen r geng2 ayu n...
      aku simple but kiut..lol! ang andy jgn kaber sgt,



    • AthiRah Zulkaflee ok kalau nk ikut kate populasi ko tu,,kire pompuan dah kurangkan cntrol dorg,,so yes skang laki dok dikejar pmpuan lak,,
      itu yang cntrol lg kuat tuh..pigii dah



    • Fonfon Arseif mashi ko melayu kew???bkn kew ko asal tamil nadu??


    • Sean Fariss gurlz gedik! lebih...lelaki steady jer...hahahaha


    • Andy Aaron simple ke?? kucar kacir je aq tgk...!!!
      hahhaa... thats mean, u xde reason y kuat nak kate pmpan kene cntrl ayu bersebab.... *wink~



    • Mashie Meru gedik x gedik..da name manusia xdak yg perfect!
      nak perfect2 g duk kat syurga le wei..



    • Fonfon Arseif ala i2 tentang populasi so pmpuan kna arrr cntrol sehingga ada yg over plak kan..2k pikat ati lelaki arrr kononnya tp sebnrnya nk nmpak HOT jew..mashaallah...byk dosa 2...


    • Mashie Meru andy: mmg mulut cam m.cik jual kuih..ngomek jer!! bising..
      fon2: da r name cm alien..nak kaber2 lg 2...king kaber macho le 2..
      faris: suda la kau...macho n poyoz aku tgok ko same jer..haha



    • Fonfon Arseif sapa ckp manusia xperfect??


    • AthiRah Zulkaflee
      bg aku kontrol laki atau pompuan tuh perlu jgak. tapi bertempat dan kena gaya,,kadang2 org kontrol xkena tempat kan..jd diri sndiri malu,,
      kadang2 kita kntrol sbb nak tgk reaksi orang kan..xsalah pun ..
      kadang kadang kita xkontrol pun orang k...ata kita kontrol..benda nih sendiri berbalik pada kita lah nak nilai org mcm mana kan...
      aku ckp setakat ni jela weh
      See more



    • Mashie Meru i mean..x seperfect nabi okayy..so jgn nk tnjuk power sgt,
      balik2 mati kene bungkus kain kapas jgak..

    • Andy Aaron sorry la mashi.... law dh kene serang ramai2 mcm ni terase terancam kan?? nampak keegoan disitu.. hahha... gotcha..!! :P


    • Sean Fariss mashie: laaa...terase yew mak cik...hahahak


    • Fonfon Arseif mashi : jgn slh kan aku...nama aku special aku taw hang jeles..tima larrr kenyataan yg spesis hang da kalah dalm debat nih...


    • Mashie Meru
      terase pe?? aku bukan robot xdak prasaan..hahaha
      oit fonfon..tukar name 2 jd name islam..haha,pe daaa..
      sean pn same!! x bersyukur ke ng name parent bagi?
      penat dieowng 3 ari 2 malam xtido nk bg name..
      da 2 still nak kaber name pelik 2 bg kacak.....See more



    • Fonfon Arseif
      bg aku...n apew yg aku tawu arrr yg manusia nih dijadikan sebaek2 kejadian so smua perfect...yg manusia bleh jadi cacat nih bab salah dye sendiri bab x taat kat tuhan...so mashi..byk2 arrr membaca sblum hang kuaq isu kata manusia xperfect......
      hahaha LU KENA BEB
      See more



    • AthiRah Zulkaflee spe org perak jum serbu ayer tawar weh
      [24-25 Dec] Perak Motocross Challenge
      tempat: Ayer Tawar MX Track, Perak


    • Sean Fariss abis tue yg MERU tue ape bnde lak...dah mcm name tmpt dah...
      hahahak



    • Fonfon Arseif n skunk TRAH sdh jadi NeuTral eak..bgus2 kekal kan kondusi anda begitu...wakakak ;D


    • Mashie Meru arex: jom2...tensen r duk kt komen n...
      7 hours ago ·

    • Mashie Meru sean: 2 name tempat la..saje nak femeskan tempat 2..


    • Andy Aaron mashi, pi tidoq ae.. sok kene bgun pagi tolong parents....
      tido taw :))



    • Sean Fariss cover line sudah...hahahahaha


    • Mashie Meru sok nak g pasar...nk ngurat abang petai..
      ohoii..ensem2,cam abg sam bunkface..weeweeiitittt



    • Fonfon Arseif mashie tu apew???mashimaru???huh..jgn ingat aku xsedau nama ko pelik..huh sblm kata nama owg plik tgk nama hang letak dulu...agplik bin ajaib..wink2


    • Fonfon Arseif TRAH : moto???xbleh arrr jauh...aku bkn owg perak...agpown buang masa tgk owg lumba moto...


    • Diana Masdi dua2 spesies ni ade kekurangannyer..so,be yourself..jgn over suda..


    • Mashie Meru ‎2 lar yg speselnye...aku letak name n ntuk jadi pelik,
      pelik i2 unik...bkan cm ko,pelik x brtempat..



    • AthiRah Zulkaflee haha taklah aku suke debat2 ceni mmg buka mnda,
      tp ptut bg topik yg boleh bg aku fikir dlam lg..
      aku sendiri pun tak twu aku kntrol e tak,,hmm heran ape aku org nk kate pe,,,piggiiii dahhh



    • Sean Fariss fonfon kite perolehi kemenangan yg ke-5...hahahahahaha


    • Mashie Meru uitm di hatiku (tetibe jew)


    • Fonfon Arseif i2 larrh pmpuan lelaki jew hang pndang...kaki jantan toll


    • Sean Fariss sah!! kite mnang fonfon...hahahaha...mashie dah start merepek


    • Andy Aaron mane tuan empunye wall nie??
      dh pakse aq ngomen, die tido ape??



    • Mashie Meru hahaaha..saje hobi,laki pn samee...
      cube bg pak imam tgok hot chiks..auwwww...



    • Fonfon Arseif yes...gurl ur loser...go home n practise kay..
      sean : hahah btoi2 lelaki kan pndai debat...hahaha
      pmpuan nafsu jew lebih



    • Sean Fariss dah2...sume boleh brsurai...selamat malam sume...


    • Fonfon Arseif mashi : euwww???hot chick ka???xbernafsu aku tgk...wakakak...xdak element kewanitaan dekat hang..hahaha ( do not have woman attribute n figure )


    • Fonfon Arseif sean : taw xpew...mana bleh beat lelaki...dpa kaum yg lmah kmpom lemah...termasuk arr kat ran...


    • Mashie Meru bodo la ang!! nak haram!! hahaaha...
      aku mmg lew...geng sempoi...xmaw2 gewdik2 bagai,
      susah kene ngorat..hahahaa



    • Fonfon Arseif nite...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


    • Sean Fariss diam ar!! zzzzzzzzz....


    • Fonfon Arseif shut up mashi...zzzzzz


    • AthiRah Zulkaflee wei xbaik tau ckp cntu kat mashie... kenapa ckp cntu,,cubala tapis sikit nk ckp weh,,fikirlah sikit hati org tak baik tau,,ada bnda kita boleh terima ada bnda tak,,mntak maaf balik kat masitah..


    • AthiRah Zulkaflee kat ayer hitam pun tgh berlgsung smpai 18 aribulan

    • Mohd Rafiuddin Mohd Rodzi lalalala......zzzzzzzzzzzzzzzz


    • Sean Fariss tnggu bukak sem nnt....nnt aku beli gula2 k...


    • AthiRah Zulkaflee aku nak M&M tau farisss


    • Sean Fariss orite...


    • Fonfon Arseif xnk...................uweeekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :P.....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    • AthiRah Zulkaflee perangai budak2...lntak ampalah


Amacam???

Dah taw sape??

Hehe...

Macam2 reaksi yang korang boleh nampak kan?

Secara keseluruhannya... Boys n Gurls was juz the same... Bagi aku, bkan semua laki n perempuan yang suka cover macho or ayu... Kalau ada pown maybe diorang ni malu ngan kekurangan yang ada kat diri diorang kowt.. Tapi jangan la fikir gitu k sebab walaupown kita semua ada kekurangan, tapi kita kena ingat kita still ada keistimewaan tersendiri yang Allah kurniakan...

Pokoknya, bersyukur dengan apa yang ada... :)

No comments:

Post a Comment